Nasi trenerzy: Małgorzata Sobańska

Małgorzata Sobańska - jedna z najwybitniejszych biegaczek długodystansowych w historii polskiej lekkoatletyki, rekordzistka Polski w maratonie (2:26:08 w Chicago w 2001). Uczestniczka Igrzysk Olimpijskich w Atlancie (11 miejsce) i Atenach (17 miejsce). Dwukrotna mistrzyni kraju w półmaratonie (1999 i 2004), zwyciężczyni maratonu w Londynie (1995) i w Warszawie (2008). Czwarta zawodniczka Mistrzostw Świata w maratonie w Göteborg (1995).

Aktualnie jest rekordzistką Polski na dystansie maratonu, mamą trójki dzieci, opiekunką dwóch psów. Od roku 2009 zajmuje się treningiem amatorów biegania oraz organizacją i prowadzeniem obozów.


Witajcie,

„Zakończmy biegać, zacznijmy trenować” tym hasłem chciałabym zaprosić do współpracy biegaczy chcących zadebiutować w Półmaratonie Gdynia.

Plan treningowy, który chcę Wam zaproponować jest oparty na moim planie, który stosowałam jako zawodniczka i które są bardzo skuteczne również w treningu amatorskim. Oczywiście wszystkie środki treningowe dostosowane są do możliwości fizycznych i czasowych biegacza amatora.

Nasze trenowanie rozpoczniemy bardzo delikatnie i stopniowo będziemy zwiększać kilometraż oraz środki treningowe, aby stanąć na starcie w znakomitej formie oraz ukończyć bieg w „ dobrym zdrowiu” i z wymarzonym wynikiem :-)

Nasza współpraca będzie trwała 18 tygodni. Rozpoczniemy od 3 jednostek treningowych w tygodniu i mniej więcej w połowie przygotowań zwiększymy ich liczbę do czterech.

Dni treningowe są do wyboru przez każdego biegacza, jednak pamiętajmy, aby rozłożyć je w tygodniu równomiernie z dniami wolnymi. Przykładowo może, to być: wtorek, czwartek, niedziela , a nie piątek, sobota, niedziela, a następnie 4 dni wolnego.

Nie przestawiajmy też dni treningowych, ponieważ kolejność po sobie następujących środków treningowych ma bardzo duże znaczenie w efektywności treningu.

Zapraszam Wszystkich serdecznie do współpracy :-)

Gosia Sobańska

FB: Małgorzata Sobańska

www.time2run.pl